czwartek, 17 grudnia 2015

PIERCING

bluzka/Sinsay
narzutka/H&M
sweterek/Only
kolczyk/claire's


Od kilku lat cały czas podobają mi się kolczyki w różnych częściach ciała. Zarówno u dziewczyn jak i chłopaków. Wiadomo, że w tym wieku większość dorosłych osób pomyśli sobie o nas, że jesteśmy np. narkomanami, palaczami czy po prostu niewychowanymi dziećmi, ale jak wiemy, że to coś będzie się nam podobać na całe życie i nie będzie nam za bardzo przeszkadzało w znalezieniu pracy, to czemu nie?


W sumie mam cztery kolczyki i dwa tunele. Trzy mam w uchu, a czwarty w pępku. Septum na zdjęciu jest to fake, ale prawdziwym bym nie pogardziła. W przyszłości planuję zrobić sobie więcej, ale jak narazie wiem, że rodzice by się bardzo zdenerwowali, a nauczyciele w liceum też nie są obojętnie nastawieni do piercingu w widocznych miejscach.







A wy co sądzicie o piercingu? Lubicie takie osoby?
A może sami macie gdzieś poza uszami?

15 komentarzy:

  1. Mi osobiście kolczyki się podobają, sama mam przekute tylko uszy, ale moi rodzice są bardzo sceptycznie nastawieni do piercing'u :/
    Super zdjęcia, jesteś mega śliczna :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi to nie przeszkadza jednak mi wystarczą przekute uszy

    Zapraszam-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie to wygląda, ale jakoś mnie to nie przekonuje. Świetna stylizacja !
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ten kolczyk w pępku! A septum średnio mi się podoba, ale ogólnie też jestem fanką piercingu :(

    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. great post
    would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :) Też będe sobie robić kolczyk w pępku :D Ale niestety dopiero w wakacje i pod warunkiem że moim rodzicom spodobają sie moje oceny :( Może wspólna obs ? Jeśli tak zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcia ;)
    pozdrawiam i zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Twoim miejscu zdecydowałabym się na septum, bo wyglądasz w nim pięknie :)
    Ja sama nie chcę piercingu na własnym ciele, ale za to marzy mi się tatuaż na osiemnastkę, a to już niedługo!

    COCOCHINES BLOG-nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie się prezentujesz :O Wow!
    Jeśli jesteś zainteresowana wzajemną obserwacja to zacznij u mnie i daj znać w kom :* Pozdrawiam !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post. Mi osobiście najbardziej podobają się tunele i na pewno je sobie zrobie :) Świetne zdjęcia

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie dużo dorosłych uważa że to wstyd itp, ale tobie bardzo pasuje ten kolczyk :) Śliczne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam tylko w uszach, w jednym 3 kolczyki, a w drugim 1 :D. W przyszłości jeszcze coś planuje. Najbardziej marzę o kolczyku w nosie :D. Bardzo ładnie wyglądasz, pasuje Ci piercing. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. masz super figure btw. :D
    Ja jestem za piercingami. :D W przyszłości chciałabym zrobić sobie więcej.


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zdecydowanie na tak ! Niestety sama mam tylko w uszach, ale chciałabym w pępku, nosie i języku, tylko w języku boje się robić :/ Natomiast nie podobają mi się tunele .

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolczyk w pępku wygląda rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń

×Postaram się odwiedzić każdego bloga i skomentować
×Dziękuję za każdy komentarz c: