poniedziałek, 28 grudnia 2015

AFTER CHRISTMAS

  Kilka godzin temu wróciłam do domu i postanowiłam, że od razu napiszę coś dla Was. Jak niektórzy z Was mogą wiedzieć, tegoroczne święta spędziłam nad morzem w małej miejscowości - można powiedzieć, że rodzinnej. Spędziłam tam pięć dni razem z rodziną i wydaje mi się, że tak właśnie powinny wyglądać święta - w gronie najbliższych. Co prawda jak tam jechałam to nie czułam klimatu świąt, ale tamtejsze ozdoby i atmosfera to zmieniły. 


Na święta dostałam coś, co było w sumie takim moim małym marzeniem, czyli lampę                (a konkretnie parasolko-softbox) do nagrywania filmików i robienia zdjęć. Zawsze jak znajdowałam trochę czasu na youtuba bądź bloga to było już za ciemno. Oprócz tego dostałam bluzę i leginsy z adidasa, bransoletkę i pudło słodyczy. Prezenty były w 100% trafione i jestem z nich mega zadowolona ♥





A Wy gdzie spędziliście święta i co dostaliście? 

13 komentarzy:

  1. Fajnie, że dostałaś to, co sobie wymarzyłaś, ja swoje Święta spędziłam w domu z rodzicami :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli marzenia się spełniają!
    Obserwujemy?
    Zapraszam do siebie! (podczas zmiany nazwy bloga straciłam wszystkie komentarze, za co z góry przepraszam)
    Mój Blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post i dobrze, że Mikołaj trafił z prezentami :)

    Mój blog;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja święta spędziłam w domku :). Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjecia ! :)
    Najbardziej podoba mi sie to 3 ;)
    Jest prze urocze ;) !
    Ja święta spędziłam w domku z rodzinką :)
    Kolędowanie , śmiechy, składanie życzeń i prezenty ;)
    Każdego rocku to samo ;)
    http://deviare-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, ja tez tak meega chcialabym lampę!!!
    Super blog, obserwuje!

    mery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne zdjęcia! :**
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja spędziłam święta u babci :D Super zdjęcia!

    Pozdrawiamy i życzymy szczęśliwego Nowego Roku!:*
    Nowy post na www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że dzięki rodzinie poczułaś w tym roku klimat świąt. U mnie też prezenty trafione w 100%.
    UDANEGO SYLWESTRA!

    karolinqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak co roku od kiedy pamiętam, wigilia u mnie- Boże Narodzenie u babci :)

    http://monyka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też byłabym na 100% zadowolona z takich prezentów :D Ja dostałam książki i pieniądze bo o to prosiłam i jestem bardzo zadowolona :D Do tego słodycze i małe upominki :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja spędziłam święta w u siebie w domu. :)

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

×Postaram się odwiedzić każdego bloga i skomentować
×Dziękuję za każdy komentarz c: