wtorek, 8 grudnia 2015

CHRIEG


Ostatnio byłam na przecudownym filmie "Chrieg". Oczywiście musiałam się spóźnić, więc nie wiem co się działo na początku, ale mniej więcej mogę Wam powiedzieć o co w nim chodziło.


Film opowiada o nastolatku, który zostaje wywieziony daleko od miasta, by zmienił swoje zachowanie. Tam jest okropnie traktowany, jak zwierzę, dosłownie. Poznaje grupkę innych nastolatków z którymi po jakimś czasie się zaprzyjaźnia. Nie jest to taki typowy film z szybką akcją, wieloma dialogami, ale daje bardzo dużo do myślenia. Każdy kto ma możliwość go obejrzeć i lubi takie nietypowe, nieco dziwne filmy, to bardzo polecam!



Widział może ktoś z Was ten film?

9 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że nie widziałam, ale z przyjemnością obejrzę. :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam do siebie, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post :)

    www.kuriatka.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna jesteś *.*
    super włosy ;o
    A co do filmu to nie oglądałam go :(
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmu nie widziałam, ale bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. usta <3 boskie! filmu niestety nie widziałam.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie miałam okazji obejrzeć tego filmu, ale bardzo lubię oglądać filmy, więc może i ten obejrzę ;)

    Daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie, a pomadka/szminka - bomba - takie lubię :)
    zapraszam do mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

×Postaram się odwiedzić każdego bloga i skomentować
×Dziękuję za każdy komentarz c: