czwartek, 10 grudnia 2015

HOBBY #1

bluzka blouse / Reserved
sweterek cardigan / Vero Moda


  Z racji tego, że trafiają się tutaj często przypadkowi ludzie, więc wiele z Was nic o mnie nie wie, to wpadłam na pomysł, że opowiem o moich zainteresowaniach. Nie jest to jedna rzecz, a wiele i lubię próbować czegoś nowego, ale napisze Wam o tych głównych.


RYSUNEK

Rysunek jest to taka rzecz, do której od dawna miałam 'talent'. Przynajmniej tak mi mówiono od dziecka. Zawsze do rzeczy artystycznych byłam pierwsza. Uwielbiam tego typu spędzanie czasu, ale głównie rysowanie. Nie mówię, że robię to jakoś dobrze, bo znam osoby, które mają o wiele większy talent niż ja, ale to mi ma sprawiać radość hobby. I tak właśnie jest. Niektóre swoje 'bazgroły' dodaje na instagrama, więc jak kogoś interesują to zapraszam.


FOTOGRAFIA

Kolejnym moim hobby jest fotografia. Lubię stać po obu stronach aparatu. A jak mi to wychodzi to widzicie na blogu. Pokazuje tutaj i zdjęcia, które ja zrobię jak i takie, które zrobiono mi. Po żadnej stronie aparatu nie uważam się za profesjonalistkę, ale interesuję się tym i zauważyłam, że jest efekty są o wiele lepsze niż kiedyś.


TANIEC




Z tańcem jest tak, że chyba mi się nigdy nie znudzi. Zaczęło się to wszystko od przedszkola, gdzie tańczyłam chyba z 9 lat w zespole "Jast". Po tym czasie większość osób odeszło z zespołu i takim oto sposobem ja poszłam w ich ślady. Przez około rok chodziłam do różnych klubów tanecznych, ale nigdzie mi się nie spodobało, więc przez kolejny rok nic nie robiłam w związku z tańcem. Dopiero w te wakacje usłyszałam o tym, że w Łodzi otworzono Egurrola Dance Studio. Brakowało mi tańca, więc spróbowałam swoich sił, poszłam na casting i dostałam się do zespołu hiphopowego. Taniec jest to coś co kocham i zawsze będę ♥



Pądżi w szkole
 Kiedyś zrobię kolejną część moich zainteresowań, ale jak na dziś chciałam Wam opowiedzieć o tych moich największych. A Wy jakie macie hobby?

5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, bardzo ładnie na nich wyszłaś :)
    Obserwuje :))

    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia! *.* Co do hobby, to cudownie, że je rozwijasz! Przepięknie rysujesz, ale mało jest Twoich prac na instagramie, dodawaj więcej :D Ja również uwielbiam fotografię, oraz stanie po obu stronach obiektywu ^^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze dw zdjęcia abslutnie przeboskie! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i będę wdzięczna za kliknięcie w linki do ubrań w najnowszej notce :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę, ja do plastycznych rzeczy zawsze byłam ostatnia XD moi hobby jest chyba czytanie :)/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :) Bardzo zazdroszczę osobom potrafiącym tańczyć. Ja mam do tego dwie lewe nogi :D

    OdpowiedzUsuń

×Postaram się odwiedzić każdego bloga i skomentować
×Dziękuję za każdy komentarz c: