niedziela, 6 grudnia 2015

CHRISTMAS TIME


Od kilku lat się tak zastanawiam czemu nie czuję świąt. Wszędzie ozdobione sklepy, renifery, gwiazdki, a najlepsze jest to, że to wszystko pojawia się już pod koniec października. Rozumiem, że wszystko to ma na celu reklamę, ale dla mnie to przesada, że prawie z dwumiesięcznym wyprzedzeniem to się dzieje.


Liceum wybrałam w centrum i codziennie przechodzę główną ulicą w moim mieście, gdzie na środku stoi wielka choinka. Pomijając już to, że nie podoba mi się jej wygląd, to widząc ją codziennie przyzwyczajam się do klimatu świąt, a kiedy one już nadchodzą to... PUF! Magii świąt nie ma!


Was też denerwują te przedwczesne dekoracje? A może tak jak ja, nie czujecie świąt? Moim zdaniem, takie ozdoby powinny zacząć pojawiać się co najwyżej na początku grudnia.



sweterek/House/

8 komentarzy:

  1. Racja, ludzie zbyt szybko zaczynają ozdabianie budynków itp.Obserwujemy? Daj znać u mnie!
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przestałam zwracać uwagę na te wszystkie dekoracje świąteczne. Dopiero tak od grudnia zaczynam je tolerować i faktycznie dzięki nim odczuwać magię świąt. ;)
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie ładne zdjęcia! tylko takie trochę smutne. Jednak dobrze bo nadają taki klimat temu postowi. Mnie też irytują takie przedwczesne reklamy... np. listy do m2 powinny lecieć gdzieś dopiero od grudnia.
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie obchodzę świąt więc mnie to nie razi. Ale masz rację, wszystkie dekoracje już na koniec października wywieszone. Dziś byłam w galerii u mnie w mieście to już mikołaj w domku, kolejki ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zaczynam je czuć jak u mnie w domu zaczyna sie choinke stroić. A to sie dzieje ( troche przesadnie) moze tydzien przed 24 xd tez, zawsze mnie ciekawilo czemu.. Zapach mandarynek kojarzy mi sie ze swietami :D

    www.sylwws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. MERRY CHRISTMAS 2015

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie czuję świąt a nawet ich nie lubię, tak jakoś.
    Prześliczne zdjęcia :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kolor ust, nawet bym rzekła, że świąteczny :)! Ale do sedna, święta są raz do roku i uważam, że ich celebrowanie powinno odbywać się najwyżej kilka dni przed samą uroczystością. Ja nie czuję osobiście magii świąt przez przytłaczającą mnie wokół komercjalizacje tego wydarzenia. Mam nadzieję, że mimo wszystko będą to udane święta i dla Ciebie, jak i dla mnie :)!

    mademoiselleviki.blogspot.com -> będę niezmiernie wdzięczna za komentowanie najnowszego posta, gdzie współpracuje z CNDirect

    OdpowiedzUsuń

×Postaram się odwiedzić każdego bloga i skomentować
×Dziękuję za każdy komentarz c: