sobota, 2 stycznia 2016

MY START


   Witam Was już w roku 2016!♥ Nie wiem jak Wam, ale mi ten rok zleciał bardzo szybko, jednak uważam go za udany, ale mam nadzieję, że ten będzie jeszcze lepszy♥


   Na początku Sylwestra miałam spędzić ze znajomymi z klasy, ale plany się pokrzyżowały. Dzień przed Nowym Rokiem okazało się, że dwie moje przyjaciółki nie mają co robić i postanowiłyśmy, że Sylwester spędzimy razem. Jednak znów nie poszło po naszej myśli, bo Ania nie mogła do mnie przyjść i zostałyśmy same z Natalią.


Jak się później okazało, dwóch kolegów z byłej klasy, zaprosili nas do siebie. Jakby tego było mało, na tej imprezie była dziewczyna, z którą byłam pokłócona, ale pomyślałam sobie "Nowy Rok, po co mam się kłócić" i się pogodziłyśmy, a nawet polubiłyśmy. 


Tegorocznego Sylwestra, uważam za najlepszego jak do tej pory. Spędziłam go z ludźmi, z którymi się przyjaźnię, odłożyłam na bok kłótnie i super się bawiłam. Mam nadzieję, że ten rok zakończyliście równie dobrze!


A Wy jak spędziliście Sylwester?

11 komentarzy:

  1. Super Sylwester pozdrawiam 😁😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sylwestra spędziłam również ze znajomymi :)

    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to bardzo ciekawie, ja swój Sylwester spędziłąm z Polsatem, nie miałam ochoty na specjalne wychodzenie, ale nie żałuję tej decyzji :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolczyk :D fajnie wygląda :D
    ja Sylwestra też uważam za udanego ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze mieć przyjaciół :) JA byłam na domówce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie, po co w Nowy Rok robić sobie problemy, najlepiej olać fałszywe osoby i tyle.


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Alek Mlod)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie spedziłas w takim razie Sylwester :)

    OFFICIAL PATTY

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja Sylwestra też spędziłam ze swoimi przyjaciółkami. Uważam go za nawet udany. :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post and great photos!
    .
    .
    Feel free to me http://siforthestyle.blogspot.com/2016/08/bomber-jacket-siforthestylecom.html?m=1 (the new name)

    OdpowiedzUsuń

×Postaram się odwiedzić każdego bloga i skomentować
×Dziękuję za każdy komentarz c: