środa, 6 stycznia 2016

SHHH, I HAVE A BREAK


   W poniedziałek byłam już w szkole i co prawda były to dwa dni, ale jak wróciłam do domu to zasypiałam. Przez tą przerwę świąteczną przyzwyczaiłam się do późnego kładzenia się spać i wstawania. Teraz znów muszę się przestawić, bo w szkole jestem jak nieżywa.


Patrząc na te zdjęcia, przypomniałam sobie jak spokojnie tam było. Zawsze gdy wyjeżdżam w jakieś inne miejsce podoba mi się to, że nikt mnie nie zna. Można spotkać ciekawe osoby i wyrobić sobie nową opinię. Czasami mam ochotę wyjechać gdzieś, z tzw. "czystą kartą" i zacząć wszystko od początku. Nikt nie zna Twojego imienia, historii czy plotek.










+ zapraszam Was na nowy filmik, niestety jakoś nie jest za dobra, gdyż popsuła mi się karta do aparatu i musiałam nagrywać telefonem


A Wy macie tak czasami, że chcecie uciec od wszystkiego i zacząć od początku?

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam jeździć nad morze, szczególnie zimą, po prostu poza sezonem, wtedy jest tak jakoś inaczej, lepiej, jakoś myśli się same składają, na szczęście mam bardzo blisko ;)
    naoffashion-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sesja!
    werkablog08.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia, bardzo podobają mi się leginsy z adidasa
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny masz styl <33 i bardzo ładne zdjęcia w poście :) podoba mi sie iiii obserwuje ;****

    kochana pomozesz i klikniesz ? http://marijory.blogspot.com/2016/01/romwe-shein.html ?

    i fajna muzyczka w tle :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super :)

    zapraszam na mój blog prowadzę go razem z koleżanką :)
    http://gabrysia-oliwia.blogspot.com/ -----mam nadzieje ze wpadniesz i dołączysz :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twój styl :) I super super zdjęcia :*
    wspólna obserwacja? ja już dodaję i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. o ja chciałabym tak wyjechać na miesiąc lub dwa gdzieś na wyspę i mieć wszystko gdzieś hah lub zrobić sobie podróż po USA ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czasem tak mam :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

×Postaram się odwiedzić każdego bloga i skomentować
×Dziękuję za każdy komentarz c: