wtorek, 12 stycznia 2016

F*CK WHAT THEY THINK

*zdjęcia jeszcze ze świąt*


Większość ludzi nie dostrzega piękna, które nas otacza. Śpieszą się wszędzie i nawet na moment nie spojrzą na to co się dzieje. Czasem warto odsapnąć i dać sobie chwilę spokoju. Myślę, że każdy z nas potrzebuje takich momentów.


Sporo ludzi też nie dostrzega zalet tego co jest. Skupia się na tych negatywnych aspektach życia. A po co to komu? Nie lepiej otoczyć się pozytywnymi ludźmi i robić to, co się chce i lubi? Jeśli czujecie się przygnębieni, to uważam, że głównym powodem jest Wasze otoczenie.


W ostatnim czasie, zawiodłam się na paru osobach, ale wiecie co? Wyszło mi to na dobre. Zrobiłam 'porządki' w znajomych, usunęłam wszystko co może być z nimi związane i teraz jest o wiele lepiej. Nie sądziłam, że takie coś może zmienić, aż tak bardzo moje podejście do wszystkiego.


Otoczyłam się ludźmi, którzy akceptują to, że np. mam bloga czy kanał na yt. Jeśli komuś się to nie podoba, to już jego problem. Nie rozumiem ludzi, którzy nie przepadają za czymś (ładnie mówiąc), a hejtują. Nie wiem co nimi kieruje. Jak ja czegoś, bądź kogoś nie lubię, to najzwyczajniej na świecie nie interesuję się tym czymś/kimś. Dla mnie to proste i logiczne.


Uważam, że nie warto przejmować się tym, co sobie inni o mnie pomyślą. To JA mam bloga, to MI ma się podobać, a jeśli ktoś tego akceptuje to niech tego nie czyta i tu nie zagląda.









Mam jeszcze dla Was filmik, jeśli nie widzieliście. Takie małe Q&A. Zapraszam!


21 komentarzy:

  1. Ja również się kiedyś zawiodłam na pewnej osobie, bardzo to bolało ponieważ ją kochałam. Świetny blog, obserwuję zapraszam do mnie :)

    http://queen-ofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądry i przemyślany post. Ładne zdjęcia ^^

    http://patrvcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, gdzie robione? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ujęcia czegoś co na co dzień jest czymś zupełnie normalnym. Dopiero na zdj można dostrzec całe piękno ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne Ci te zdjęcia wyszły! *-* Świetny blog, dodaję do obserwowanych :*
    ☃ czarnakawaa.blogspot.com ☃ ❄KLIK❄

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana!
    Zapraszam Cię na konkurs, gdzie można bardzo łatwo wygrać okulary (sama wybierasz) lub vouchery na nie:)
    Zasady są bardzo proste zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - klik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I prawidłowo (:
    Nikt nie ma prawa Cię oceniać bo masz bloga czy nie. Przecież w tym nic złego nie ma.

    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, aż napatrzeć się nie umiem :)
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz racje w 100%, jednak mimo wszystko ciężko jest nie przejmować się opinią innych ludzi ; c

    mogłabym prosić o poklikanie w linki w najnowszym poscie ? Bedę baardzo wdzięczna :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Dłuższy czas otaczałam się ludźmi, którzy sprawiali, że czułam się gorsza, przygnębiona. Ostatnio jednak sporo się u mnie zmieniło, a ja staram się dostrzegać pozytywy i piękno każdej sprawy. Piękne zdjęcia, jestem nimi absolutnie oczarowana. Naprawdę, co chwila do nich wracam i ciągle nie mogę się napatrzeć. Pozdrawiam.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mądrze piszesz. Fajnie zmontowane zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    zakuta-lancuchami-wspomnien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak tak i jeszcze raz tak! Cały czas o tym myślę. Kurcze wystarczy się przejść wieczorem i po prostu pooglądać, świat jest przepiękny! Polecam film "Wszystko za życie" tam to jest cudownie opisane! <3 Miłego dnia! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne zdjęcia, masz super gust muzyczny ;)
    Co do postu to u mnie główną przyczyną mojego przygnębienia jest nauka. Ostatnimi czasy też się zawiodłam na niektórych ludziach :/
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  15. Czas za szybko leci. My wszędzie się spieszymy. Bardzo piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie ma sensu się przejmować ludźmi. robimy to, co nas uszczęśliwia, a jak komuś się nie podoba to jego problem;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Te zdjecia z ksiezycem bardzo mi sie spodobaly! Maja w sobie troche takiego strasznego uroku, brawo :*

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia Księżyca! Kocham naszą satelitę :)
    Ah, czasami warto się zatrzymać i dostrzec wiele detali xoxo
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogromnie oczarowały mnie te zdjęcia :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

×Postaram się odwiedzić każdego bloga i skomentować
×Dziękuję za każdy komentarz c: