piątek, 12 lutego 2016

WANT SUN


Pierwszego dnia jak spadł śnieg, niby się cieszyłam, ale tak szczerze to.. Nie przepadam za nim. Tak samo za zimą.


Uwielbiam jak jest ciepło, nie lubię chodzić w tysiącach warstw ubrań, zdecydowanie bardziej wole ubrania na lato, nigdzie nie chce mi się wychodzić z domu, dzień jest krótki.


W sumie za dwie rzeczy lubię śnieg. Pierwszą jest to, że dodaje uroku w święta, ale nie oszukujmy się... Od kilku lat i tak omija on szerokim łukiem właśnie te dni. Drugą sprawą jest to, że uwielbiam go jak jadę na snowboard. Jest spora różnica pomiędzy jeżdżeniem na sztucznym, a tym prawdziwym śniegu. To są moim zdaniem jego jedyne plusy.


U mnie nie ma już śniegu, zrobiło się troszkę cieplej, a co za tym idzie - chlapa na ulicy i deszcz. Deszczu też nie lubię, chyba nawet bardziej od śniegu. Ale co poradzić.. W innych krajach ludzie nigdy nie widzieli na własne oczy śniegu, a ja marudzę, że go mam. 


Lecz o gustach się nie dyskutuje, a ja dalej czekam na moje ulubione lato!♥



Mimo wszystko zrobiłam filmik ze stylizacjami na zimę, mam nadzieję, że się Wam spodoba :)


A Wy lubicie śnieg i zimę? :)

14 komentarzy:

  1. Ja lubię zimę i śnieg, ale i tak moją ulubioną porą roku jest lato! Z przyjemnością obejrzę twój filmik na YouTubie. ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię zimę, ale jednak uwielbiam lato ^^ Może wspólna obserwacja, ja już!
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jesteś:) tez nie lubie zimy. Obserwuje:)

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam zimę, tylko szkoda, że nie ma śniegu, bo akurat konkurs zimowy :/

    mój blog
    KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że zimy również nie lubię :) Świetne zdjęcia i cudowna Ty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Już myślałam, że grunge girl, a jednak rap i moda :p eh ta moda na grunge.
    Co prawda bardzo ładne ubrania, okulary też świetne, jestem w trakcie polowania na podobne, bo moje stare popełniły samobójstwo..
    Masz bardzo ładny kolor oczu! :D
    I chociaż o ile u mnie śnieg przejdzie, to błoto po nim już kompletnie nie...
    Pozdrawiam
    http://hunulv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem nawet jaki to jest styl grunge :D ubieram sie tak jak mi sie podoba, nie mam określonego stylu
      Dziekuje :*

      Usuń
  7. Ja również czekam na lato, ślicznie Ci w tych warkoczykach ;)
    Super filmik :)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w sumie też za zimą nie przepadam ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako dziecko ją uwielbiałam, a teraz... Już jakoś nie koniecznie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Spodobały mi się Twoje okulary :)
    Ja niezbyt przepadam za zimą. Tak jak Ty wolę, gdy jest ciepło i nie muszę ubierać tych warstw ubrań :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna ta narzutka! Zdjęcia profesjonalne :)
    Moze wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje, nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń

×Postaram się odwiedzić każdego bloga i skomentować
×Dziękuję za każdy komentarz c: