środa, 17 lutego 2016

MAYBE NOT


Wiele ludzi boi się zrobić coś o czym myśli czy marzy. 


Moim zdaniem lepiej jest to coś zrobić, aby potem tego nie żałować.


A co jeśli taka mała drobnostka może mieć ogromny wpływ na nasze życie?


Chyba lepiej spotkać się z odmową aniżeli chodzić kilka dni, bijąc się w głowę, że czegoś się nie zrobiło.


"Głównie dzięki po­myłkom po­dej­mu­jemy właści­we decyzje."


"Ten co nie po­dej­mu­je de­cyz­ji nie doświad­czy tez roz­cza­rowa­nia ale także nie do­wie się czym naprawdę jest życie."


"De­cyz­je, które po­dej­mu­jemy by­wają dob­re bądź złe. Nieważne ja­ki od­noszą sku­tek, ważne by je podej­mo­wać. Tyl­ko wte­dy nie stoimy w miejscu."


Ale pamiętajmy, by nie popełniać decyzji zbyt pochopnie, bo mogą one się czasem źle skończyć.


"Ludzie często po­dej­mują de­cyz­je zbyt pochop­nie, nie zdając so­bie spra­wy z kon­sekwen­cji."









A Wy boicie się podejmować ryzyko czy wręcz przeciwnie?

16 komentarzy:

  1. Czasem warto zaryzykować :) Boskie zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :)
    Może wspólna obserwacja?
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zależy od sytuacji.. razem jestem śmiała aż za bardzo a czasem wogóle.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz piękne cudowne wyczucie stylu! Obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem duże zmiany w naszym życiu są nam bardzo potrzebne. ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia ;) Ja raczej nie należę do osób, które boją się podejmować decyzje i często robię to bardzo spontanicznie ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie zdęcia ! Dodaje do obserwowanych ! I zapraszam do mnie :http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, robione w Sukcesji prawda? :D
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie boję się podejmować decyzji i wiele rzeczy robię spontanicznie :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. W życiu trzeba czasem zaryzykować inaczej życie nie będzie w pełni życiem
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia genialne! *.* Stylizacja trafiona w mój gust :D
    A decyzje staram się nie podejmować zbyt pochopnie, ale zawsze pamiętam o przysłowiu "Lepiej żałować, że się coś zrobiło, niż że się tego nie zrobiło"! :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia!
    Świetna stylizacja :)
    Również sądzę, że warto ryzykować choć nie zawsze jest łatwo. Mimo wszystko lepiej czegoś dokonać niż żałować, że się nie spróbowało ;)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto ryzykować, bo inaczej możesz tracić całe nocę bijąc się w głowę, że jest już zbyt późno

    OdpowiedzUsuń

×Postaram się odwiedzić każdego bloga i skomentować
×Dziękuję za każdy komentarz c: