poniedziałek, 7 marca 2016

PINK | DRESSLINK


Osoby, które są ze mną dłużej powinny wiedzieć, że moim ulubionym kolorem jest czarny. I głównie z tego koloru składa się moja szafa.


Jeszcze całkiem niedawno zagościła tam też biel i szarość, ale moim totalnym nowym ulubieńcem jest pudrowy róż♥ Jak tylko widzę coś w tym kolorze to mam ochotę to kupić, więc zakochałam się w tym płaszczyku, a dodatkowym atutem jest to, że jest mega miły w dotyku.


Osobiście nie przepadam na codzień chodzić bez okularów, lecz zdarzają się takie dni, ale to rzadko. Mam sporą wadę wzroku, więc nie mogę nosić 'zerówek', ale czy na pewno? Spory czas temu wpadłam na pewien pomysł.


Rozwiązanie jest proste! Zakładam soczewki, a potem mogę założyć jakiekolwiek okulary. Ludzie, którzy wiedzą, że mam wadę wzroku, dziwią się, że chodzę w 'zerówkach', ale jak opowiadam im co robię to się dziwią (w pozytywnym znaczeniu tego słowa).











spodnie/Primark
bluzka/Primark
buty/House
torebka/Sinsay

Sklep Dresslink ma też ubrania za 0,01$ (tutaj) oraz takie z darmową wysyłką (tutaj), więc serdecznie zapraszam (poklikacie w linki?).

Macie może jakieś triki ubraniowe? :)

17 komentarzy:

  1. Śliczna sesja, bluzka, futerko!
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Futerko jest rewelacyjne, a ty świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz kochana idealnie piękna koszula , i to futerko cudo <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Tak, tańczę juz sporo czasu ☺️

      Usuń
  5. Kocham futerka, a te jest na prawdę świetne. Ciekawe zdjęcia oraz ich kadry, moim ulubionym jest to ze szpagatem :) Znalazłaś rozwiązanie dla ludzi z wadą którzy chcą nosić zerówki, szczerze nie wpadłabym na ten pomysł. Na pewno cieszysz się że również i ty możesz takie okulary nosić :)
    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo! Mam nadzieje, że moj pomysł posłuży także innym 'okularnicom' :)

      Usuń
  6. Plaszczyk ma idealny kolorek.
    emkissfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są świetne. Stylizacja również
    I ten pomysł z zerówkami :D
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci w tym różu :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna, oryginalna sesja ! Ślicznie ci w okularach i różu.
    Futerko jest delikatne i piękne
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z tymi soczewkami :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia i świetna stylizacja :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega śliczne jest to zdjęcie trzecie od dołu. Ja się zastanawiam nad soczewkami, a pomysł genialny, żeby zakładać okulary! Płaszczyk mi się bardzo podoba :)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba poznaję dobrą starą Kaliską. Pozdrawiam z Łodzi :)

    wlosove.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń

×Postaram się odwiedzić każdego bloga i skomentować
×Dziękuję za każdy komentarz c: