środa, 23 lipca 2014

Ruda♥

   Od dłuższego czasu chciałam mieć rude włosy, ale wiadomo, że rodzice by mi nie pozwolili pofarbować na taki kolor na stałe. Po tygodniowych namawianiach ich i moim marudzeniu w końcu osiągnęłam mój cel i w poniedziałek pofarbowałam sobie włosy szamponetką na rudo (: Powiem Wam, że efekt bardzo mi się podoba i chciałabym mieć takie włosy przez cały czas. Pewnie będą takie osoby, którym się nie będzie to podobało, ale ważne, że ja się w tych włosach czuję bardzo dobrze (:


Jak się Wam podoba? (:



Koszula- H&M

25 komentarzy:

  1. Śliczne włoski :)
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci i tak, i tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie ;*
    "Ty jesteś Ruda, ta szalona Ruda" :*
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uhuhuhu Ruuudzielec ! ; D

    http://bajeerancko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wyglądasz w tym kolorze :D
    ♡ zapraszam do mnie na konkurs z sammydress.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci w tym rudym kolorze
    Dobrze ze rodzice sie zgodzili :p
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej
    Do twarzy Ci w rudym :) bardzo ładny wyszedł Ci kolor, podobasz mi się jeszcze bardziej niż w blondzie! Ja jeszcze nigdy nie farbowałam włosów, jakoś szkoda mi mojego blondu :D
    Dołączam do obserwatorów;*
    Odnośnie współpracy jestem jak najbardziej zainteresowana, masz już jakiś pomysł? :) najlepiej napisz do mnie na email to będziemy się kontaktować.
    buziaki ♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, mi się podoba. Kiedyś też farbowałam włosy na rudo:D


    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie ci w rudym <3
    Co powiesz na wspólną obserwację? (odp. u mnie)
    meerga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przejmuj się opinią innych, ważne że kolor podoba się Tobie :)

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zaobserwowane:*
    PS. Nie mogę się napatrzeć na Ciebie! <3
    pięknie wyglądasz w rudych włosach bardzo do Ciebie pasują ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygladaja super!!! :)
    Obserwujemy?
    xoxo
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ważne, abyś Ty czuła się dobrze w nowym kolorze :) wg. mnie jest fajnie ;)


    http://kreatywnaplaneta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Do twarzy ci w tym kolorze, super wyglądasz :)
    Nie ma co się przejmować zdaniem innych, ważne, że Tobie się podoba ;)
    Pozdrawiamy serdecznie!
    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju *.* Wyglądasz ślicznie w tych włosach i według mnie lepiej niż poprzednio! Ważne żebyś ty się w tym kolorze czuła! Możesz powiedzieć rodzicom że na blogu się wszystkim podoba hahah jesteś śliczna!!
    Zapraszam http://kiczka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się bardzo podoba ! Naprawdę pasuje ci ten kolor :D
    Być może jednak uda się namówić rodziców i zostać w tym kolorze na stałe.

    luszii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. To dobrze jeśli Ci się podoba. Ja farbowałam się na brąz szamponetką i powiem szczerze że lepiej się w nim czułam niż w swoim naturalnym kolorze. Jednak moi rodzice ledwo co zgodzili się na szamponetkę (tak dokładnie nie dałam im wyboru bo sama zafarbowałam a oni musieli to zaakceptować haha) a co dopiero farbą.


    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. no pewnie najważniejsze, że Ty się w nich dobrze czujesz:) ale do twarzy Ci :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz :) Rudy ci pasuuuuuuje ale jak!

    <a href="make-it-to-the-top.blogspot.com>make-it-to-the-top.blogspot.com</a>

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    fovingues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne wyglądasz c:
    może jednak rodzice się przekonają. Kto by nie chciał mieć takiej ładnej córci? ^^

    http://stay-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz świetny kolor włosów i naprawdę bardzo Ci w nim ładnie :) sama też byłam ruda i jedyny minus tego koloru to strasznie trudne wyjście do innego koloru.. :< oby Ci się nie znudził bo wyglądasz na prawde super! :) ) W wolnej chwili zapraszam Cię do mnie. Jakbyś mogła to poklikałabyś w kilka linków z ostatniego postu? Dużo czasu ci to nie zajmie a na pewno bardzo mi pomożesz. :)
    Pozdrawiam i przesyłam buziaki!
    www.divoces.blogspot.com

    Ps. Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. w obu kolorach super:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz w rudym:) http://w-drodze-pomarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

×Postaram się odwiedzić każdego bloga i skomentować
×Dziękuję za każdy komentarz c: