niedziela, 13 lipca 2014

PIERWSZY POST

Hej!
   Wypadałoby się przedstawić. Nie muszę mówić Wam jak mam na imię, dla Was jestem Pądżi. Mam 15 lat, mieszkam w Łodzi. Uwielbiam sport, więc jestem ruchliwą dziewczyną i nie lubię siedzieć na miejscu. Kocham rysować, dlatego od czasu do czasu pojawią się też posty i na ten temat. Bardzo lubię robić zdjęcia, tak samo jak do nich pozować. Mam swój własny styl.Blog będzie przede wszystkim o mnie, ale znajdzie się też miejsce na rzeczy o innej tematyce. Mam nadzieję, że chociaż trochę Was zainteresowałam i że zostaniecie tu na dłużej. (:

+ kilka moich zdjęć:






31 komentarzy:

  1. Fantastyczne zdjęcia:)
    gusiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu :* Świetne masz włosy.
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :)
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo ciekawą osobą i świetnie piszesz :)) Bardzo fajne zdjęcia, jesteś baardzo ładna! ;)
    Dołączam do obserwatorów i na pewno będę zaglądać tutaj częściej!

    erii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna spódniczka w panterke ;3
    Obs=obs ? Jeżli tak napisz u mnie ;))
    http://enjooyablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ;)
      Fajnie że mamy wspólne zainteresowanie c;
      Powodzenia w zdawaniu !

      Usuń
    2. Dziękuję, na pewno się przyda ^^

      Usuń
  5. Masz strasznie fajny styl ubioru.
    Czy masz do obejrzenia 4 sezon i 5 odcinków 5? Oglądaj, oglądaj bo to jest mega ;*
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem jakie mam zaległości :D ale będę oglądać ;3 Ja też obserwuję ;3

      Usuń
  6. + obserwuję ;)
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :> Też lubie rysować :>

    Obserwuję i licze na rewanż :)
    http://lawendoweciasteczko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia! Ja także zaczęłam blogować :)
    Życzę powodzenia!

    gavi-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Zdjęcia są super i powodzenia! :)
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, blog naprawdę bardzo dobrej jakości, myślę, że będę tu zaglądać często. Obserwujemy? :) Przy okazji to szalonych wakacji życzę i powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super soczewki, gdzie kupiłaś ?
    Obs za obs ? Jeśli tak zacznij ja napewno się odwdzięczę tylko napisz w kom. :)
    http://victoria-vicctoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno będę zaglądać ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne zdjęcia, powodzenia :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz świetny styl, będę tu często zaglądać :>
    Ps. Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu :)
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne zdjęcia. Powodzenia w pisaniu!

    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia :) Powodzenia :*
    Obserwuje i liczę na to samo :)
    http://mikaela-nowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia w prowadzeniu tego bloga, na bank go nie zaniedbasz :)

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia Ci życzę w blogowaniu :) ja tez zaczynam ,zapraszam do siebie ----> móg blog click

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej! W końcu ktoś charakterystyczny w tej całej blogsferze! Obserwuję i czekam na kolejne notki :)

    + Dziękuję za komentarz u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam! :)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. + Jesteś naprawdę bardzo ładna i masz świetne włosy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. podobają mi się 2 ost zdj :)

    Może wspólna obserwacja?
    http://modaiurodaczternastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już obserwuję licze na to samo ;) eleeyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Też uwielbiam dubstep :D fajne zdjęcia :)
    masz na tym jednym zdjęciu czarne soczewki ? wygląda to genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Przeinteresujące... Znowu jakieś zahukane dziecko, które myśli, że cały świat się wokół niego kręci i że wszyscy będą się interesowali jego bredniami...;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważasz, że trochę przesadzasz? Każdy jest inny i wyjątkowy i ma prawo pisać o sobie publicznie jeżeli mu się to podoba. Nie rozumiem czemu odrazu hejtujesz nawet mnie nie znając (: Uważam, że jestem trochę inna niż reszta dziewczyn w moim wieku i wcale nie myślę, że WSZYSCY będą się interesować 'moimi bredniami'. Jak ktoś chce czytać mojego bloga to niech czyta. Ja nikogo nie zmuszam do tego. (:

      Usuń
  25. Śliczne zdjęcia! :)
    Obserw za obserw? :) http://fashionnmix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

×Postaram się odwiedzić każdego bloga i skomentować
×Dziękuję za każdy komentarz c: