wtorek, 24 marca 2015

Start!

Hej! 
 Jeju jak mnie tutaj dawno nie było.. Jedynym moim wytłumaczeniem będzie ogrom nauki i moje.. lenistwo. Nie zawsze mam ochotę coś napisać - może dlatego, że nie mam motywacji. Mam nadzieję, że się to zmieni. 
 Ale dzisiaj mam dla Was coś nowego. Już 26 lutego dodałam swój pierwszy filmik z Anią, więc zapraszam ^.^ 



Wiele osób prosiło mnie, abym zaczynała nagrywać, więc zrobiłam to szczególnie dlatego, że już od dłuższego czasu chciałam to robić. Możliwe, że naoglądałam się w ostatnim czasie mega filmików i subskrybuje wiele osób i oglądam ich filmiki codziennie. Chciałabym, żeby mój kanał się rozwinął, więc zachęcam do subskrybowania, komentowania, łapek jeśli oczywiście się Wam podoba ;] 
Piszcie co o tym sądzicie i czy byście coś zmienili :] Każda opinia się dla mnie liczy ^^ I jeśli macie jakieś propozycje do filmików to również piszcie w komentarzach :3

2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia! ;)
    I bardzo ciekawe filmiki! ;D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny filmik i śliczne zdjęcia:*

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/04/romweklik.html
    KOCHANA POKLIKASZ? BARDZO PROSZĘ :* JEŚLI POKLIKASZ NAPISZ UCZCIWIE (sprawdzam kto kliknął) ODWDZIĘCZĘ SIĘ W 1000% ZAOBSERWUJE I POLECĘ TWOJEGO BLOGA:):*

    OdpowiedzUsuń

×Postaram się odwiedzić każdego bloga i skomentować
×Dziękuję za każdy komentarz c: